nè1

nutizie

Prestazione di l'antenna GPS

Prestazione di l'antenna GPS

Sapemu chì un localizatore GPS hè un terminal per u pusizziunamentu o a navigazione per riceve signalazioni satellitari.In u prucessu di riceve signali, una antenna deve esse usata, cusì chjamemu l'antenna chì riceve u signale una antenna GPS.I signali satellitari GPS sò divisi in L1 è L2, cù frequenze di 1575.42MHZ è 1228MHZ rispettivamente, trà quale L1 hè un signalu civile apertu cù polarizazione circular.A forza di u signale hè di circa 166-DBM, chì hè un signalu relativamente debbule.Queste caratteristiche determinanu chì l'antenna speciale deve esse preparata per a ricezione di signali GPS.

GPS3

1. Foglia di ceramica: A qualità di u polu di ceramica è u prucessu di sinterizazione affettanu direttamente u so rendiment.I fogli di ceramica attualmente usati in u mercatu sò principalmente 25 × 25, 18 × 18, 15 × 15 è 12 × 12.A più grande l'area di a foglia di ceramica, più grande hè a constante dielettrica, più alta a frequenza di risonanza, è megliu l'effettu di accettazione.A maiò parte di i pezzi di ceramica sò di design quadratu, in modu di assicurà chì a resonance in a direzzione XY hè basicamente a stessa, per ottene l'effettu di a cullizzioni di stella uniforme.

2. Capu d'argentu: U stratu d'argentu nantu à a superficia di l'antenna ceramica pò influenzà a freccia di resonante di l'antenna.U puntu di frequenza ideale di u chip di ceramica GPS cade esattamente à 1575.42MHz, ma u puntu di frequenza di l'antenna hè assai facilmente affettatu da l'ambiente circondu, soprattuttu quandu hè assemblatu in tutta a macchina, u puntu di frequenza deve esse aghjustatu per mantene à 1575.42MHz aghjustendu a forma di u revestimentu di a superficia d'argentu..Dunque, i fabricatori di macchine GPS cumplete devenu cooperà cù i fabbricanti di antenne quandu compranu antenne è furnisce campioni di macchina cumpleti per a prova.

3. Puntu di alimentazione: L'antenna di ceramica coglie u signale di resonance attraversu u puntu di alimentazione è u manda à u back-end.A causa di l'impedenza di l'antenna, u puntu di alimentazione hè generalmente micca in u centru di l'antenna, ma ligeramente aghjustatu in a direzzione XY.Un tali metudu di cuncurrenza di impedenza hè simplice è ùn aghjunghje micca costu.U muvimentu solu in un assi hè chjamatu antenna unicu bias, è u muvimentu in i dui assi hè chjamatu double-bias.

4. Circuitu di amplificazione: a forma è l'area di u PCB chì porta l'antenna ceramica.A causa di e caratteristiche di u GPS rebound, quandu u fondu hè 7cm × 7cm

L'antenna GPS hà quattru paràmetri impurtanti: guadagnu (Gain), onda permanente (VSWR), figura di rumore (figura di rumore), rapportu assiale (rapportu assiale).Frà elli, u rapportu assiale hè particularmente enfatizatu, chì hè un indicatore impurtante per misurà a diferenza di u guadagnu di u segnu di a macchina sana in diverse direzzione.Siccomu i satelliti sò distribuiti aleatoriamente in u celu hemisfericu, hè assai impurtante per assicurà chì l'antenni anu una sensibilità simili in tutte e direzzione.U rapportu assiale hè affettatu da u rendiment di l'antenna, a struttura di l'apparenza, u circuitu internu è l'EMI di tutta a macchina.


Tempu di pubblicazione: 20-ottobre-2022