nè1

nutizie

Chì sò e classificazioni di l'antenne di stazione di basa esterna?

1. Stazione base omnidirezionale

L'antenna di stazione di base omnidirezionale hè principalmente aduprata per una copertura larga di 360 gradi, principalmente utilizata per scenarii wireless rurali sparsi.

2. Antenna stazione base direzzione

L'antenna di stazione di base direzionale hè attualmente l'antenna di stazione di basa cumpletamente chiusa più largamente usata.Sicondu i sferenti modi di regulazione di l'angolo d'inclinazione, pò esse divisu in antenna d'inclinazione fissa, antenna di regulazione elettrica è antenna cluster di trè settori.

3. ESC antenna base station

L'antenna ESC si riferisce à cambià a differenza di fase di diversi elementi radianti in l'array per mezu di l'unità di sfasamentu di fase, generendu cusì diversi stati di inclinazione di u lòbulu principale di radiazione.In generale, u statu di downtilt di una antenna modulata elettronicamente hè solu in un certu intervallu d'angolo regulabile.Ci sò l'ajustamentu manuale è l'ajustamentu elettricu RCU per l'ajustamentu discendente ESC.

4. Smart Antenna

Utilizendu unità di radiazione dual-polarized per furmà un array direzionale o omnidirezionale, un array d'antenna chì pò scansà i fasci in 360 gradi o una direzzione specifica;l'antenna intelligente pò determinà l'infurmazioni spaziali di u signale (cum'è a direzzione di propagazione) è traccia è localizà a fonte di signale.Algoritmi intelligenti, è basati nantu à questa informazione, arrays d'antenne chì realizanu filtrazioni spaziali.

5. Multimode Antenna

A principal diferenza trà i prudutti di l'antenna di stazioni di base multi-mode è l'antenne di stazioni di basa ordinarie hè chì più di duie antenne di diverse bande di freccia sò integrate in un spaziu limitatu.Dunque, l'enfasi di stu pruduttu hè di eliminà l'influenza mutuale trà e diverse bande di frequenza (effettu di disaccoppiamentu, gradi d'isolazione, interferenza vicinu à u campu)

6. Antenna multi-fasci

Un'antenna multi-fasci hè un'antenna chì produce più fasci forti.Sti travi affilati (chjamati metabeams) ponu esse cumminati in unu o parechji travi in ​​forma per copre un spaziu aereu specificu.Ci sò trè tippi basi di antenne multi-fasci: tippu di lente, tipu di riflettore è tipu di matrice in fasi.

Ⅲ.Antenna attiva

L'antenna passiva hè cumminata cù u dispusitivu attivu per furmà una antenna di ricezione integrata.

ne

Ci sò parechji tippi è mudelli di prudutti di l'antenna di cumunicazione mobile.Sicondu i diversi scenarii d'applicazione, ponu esse divisi à pocu pressu in i prudutti di l'antenna distribuita interna, i prudutti di l'antenna di a stazione base esterna è i prudutti di l'antenna di bellezza.

1. Antenna di tettu

L'antenni di tettu sò generalmente usati in scenarii di copertura wireless interni.Sicondu e so diverse forme di radiazione, ponu esse divisi in antenne di tettu direzzione è antenne di tettu omnidirezionale.L'antenne di tettu omnidirezionale ponu esse divise in antenne di tettu polarizzate unica è antenne di tettu polarizzate doppiu.Dui cimi.

2. Antenna Wall Mount

L'antenne murale per interni sò prudutti tipici di antenne di picculi piastra, utilizati principalmente in scenarii di copertura wireless interni.Sicondu i metudi di polarizazione diffirenti, ponu esse divisi in antenne murale polarizzate unicu è doppiu polarizzate.

3. Antenna Yagi

L'antenna Yagi hè principarmenti aduprata per a trasmissione di u ligame è u ripetitore, u costu hè relativamente bassu, è u rapportu di riflessione in fronte è posteriore di u pianu bidimensionale hè relativamente bonu.

4. Log antenna periodica

L'antenna log-periodica hè simile à l'antenna Yagi.Hè una antenna bidirezionale multi-elementu cù una copertura di banda larga è hè principalmente aduprata per u relay di ligame.

5. Parabolic Antenna

L'antenna parabolica hè una antenna bidirezionale à guadagnu elevatu custituita da un riflettore parabolicu è una antenna di alimentazione centrale.

I prudutti Shenzhen MHZ.TD Co., Ltd copre ogni tipu di antenne, cordoni di patch RF, è antenne GPRS.I connettori RF sò largamente usati in campi d'alta tecnulugia, cum'è i prudutti di terminali di cumunicazione in rete, lettura di metri wireless, copertura wireless esterna, stazioni di basa di cumunicazione, IoT, casa intelligente è sicurezza intelligente.I pruduttori di antenne chì furniscenu u sviluppu persunalizatu di diverse antenne sò un fornitore unicu di soluzioni wireless.


Tempu di Postu: Aug-09-2022